Myynti

Asiakkuuden hallinta

Asiakkuuksien hallinta tarkoittaa yrityksen asiakaskannan ja prospektien hoitamista optimaalisella tavalla. Asiakkaat luokitellaan yrityksen strategisten valintojen ja toimialan tilanteen perusteella. Näille luokille luodaan tarkoituksenmukaiset hoitomallit. Avainasiakkaiden kanssa työskentelyyn voidaan valjastaa koko organisaation resurssit ja näin kasvattaa myyntiä ja markkinaosuutta.

Asiakaspalvelu

Palveluliiketoiminnassa asiakaspalvelu on yrityksen kasvot. Niiden pohjalta syntyy ensivaikutelma joka kestää pitkään. Asiakaspalvelu on aina tulessa myös silloinkin kun kaikki ei toimi niin kuin pitäisi. Miten tehdä se kaikki niin, että se tukee yrityksen liiketoimintaa ja –kehitystä.

Myynnin kehittäminen

Haluamme auttaa asiakkaitamme myyntitoiminnan kehittämisessä. Osaava ja ammattimainen myynti on monen tekijän summa. Autamme yrityksiä tekemään oikeita asioita oikealla tavalla ja taidolla.

Irtiotto

Irtioton tavoitteena on päästä selkeälle etumatkalle kilpailijoista sekä ylläpitää ja edelleen kasvattaa tätä eroa. Irtiotto on usein kiihdytys tai jopa hyppy kohti tuntematonta. Irtiotto on rohkeutta irtautua vallitsevasta, mahdollisesti kahlitsevasta tilanteesta henkisesti, fyysisesti, taloudellisesti ja toiminnallisesti. Irtiotolla pystytään erinomaisesti myös teemoittamaan koko organisaatio tavoiteltuun muutosprosessiin.